RSS

Wednesday, July 1, 2009

MANCHESTER UNITED without CRISTIANO RONALDO??


ye2 aku tau cite ni da lame... before ni aku tak terase nak bagi komen ape2 sbb.. entahla.. bagi aku ramai je player yang best2 pindah ke real madrid~ so what!! haha. so aku pun x kesah. aku da lame patah hati *cewah* mase david beckham pindah from MU to Real Madrid. so after that aku xnak patah2 hati disebabkan pemain nak pindah sane sini or situ sekali pun. yelah mane club yang offer bayaran yang tinggi situlah dorg nak kan. its ok~

ok2. kenape tibe2 aku teringin nak komen pasal mende ni?? oh oh! persoalan yang bijak! yeah! sebenarnya after ura2 yang ronaldo akan keluar dari MU about a month ago adik aku, joy sangat2 gelisah. xtau kenape. dye xlah minat sangat ronaldo or maybe he pretends to not like him. but dye na
mpak sgt2 kecewa. ok. sume org akan cakap this..

"kenape sume player bagus nak pindah ke Real Madrid??"

haha. its all about money dear~~ walaupun byk pemain BINTANG ade kat situ tapi still club tu x mantap. may be because of everybody wanna show their skills. may be. show off semate2. hurm. so after ronaldo decided utk keluar dari MU, ramai gile kot yang sedih and mula menunjukkan tanda2 yang mereka tak akan menyokong MU lagi. what?? ok mungkin mereka minat MU because of ronaldo mcm zaman2 beckham dulu. orang minat MU sbb player bukan semate2 sebab club. kalau perempuan aku boleh percaye sebab ape yang perempuan boley tgk lagi kalau bukan player yang hensem! kan kan kan? hahaha. tapi laki? come on lah! love the game not love the player!! tapi x kesah lah. itu sume pandangan masing2. up to them nak suk
e ke sokong ke. tepulanglah kan.

me??? oh of course lah da x minat MU dah! ehhhh gurau lah gurauuuu!! saye kipas susah mati MU lahhhh!! aku sayang sgt MU since aku kecik lagi. eh xde lah kecik sgt. since roy keane jadi captain lagi. suke suke n sgt suke. kadang2 bola ni boley menjadi 1 medan di mana family berkumpul dan bersorak gembira. aku minat MU may be sbb pengaruh dari family aku especially my eldest bro. yelah every single match yang dye tgk aku akan tgk jugak. then terikut ayah, abg n adik aku bersorak utk MU. so aku pun te
rikut. n aku dapat merasakan kenikmatan dan kepuasan semasa melihat favourite club/team kite score. goaaaaaallllllllllllllllll!! teringat mase kecik aku, yeop n joy akan duduk sebaris n akan buat alunan ombak after MU score a goal! sweet memory!! n kalau nak tau sejak kecil lagi aku selalu main bola dengan adik n abg aku n jugak kawan2 mereka. so no wonder kalau aku mmg minat gile2 kat bola. tapi sejak aku masuk uni10 minat tu x mcm dulu. x gile mcm dulu. boleh saba lagi kalau tau ade match malam ni n esoknye ade kelas or test. aku boleh x pegi tgk. tapi kalau dulu biarlah puting beliung sekali pun. aku akan cari jugak tempat yang boley aku tgk MU beraksi! yeah! poyo je kan! haha


so kesimpulannya MU still akan mantap without ronaldo! *tibe2 pulak kan*
ye betulll sebab MU hebat bukan start ronaldo dtg. MU hebat sejak dulu lagi. sejak zaman kegemilangan roy keane, gigs, scholes n neville. aku lebih syg player dulu dari yang sekarang. n bagus jugak ronaldo pindah sebab actually aku pun da x tahan tgk dye bermasam muke dgn ferguson n mengamuk x tentu pasal sbb dipakse keluar oleh ferguson sebelum mase permainan tamat. kepada peminat setia ronaldo, sabarlah ek. mungkin after this ade player yang masuk MU menggantikan ronaldo who is better than him. macam mase zaman beckham keluar n ramai yang sedih n sape sangka org yg menggantikan tempat beckham dan memakai jersi no 7 juga merupakan org yg membawa 1 fenomena besar dalam liga inggeris. may be after this akan muncul sorg yang mcm tu. yang penting MU akan kekal menjadi club yang terhebat pada masa2 akan dtg. syg MU!
-yeop mase tgk match MU kat old trafford-

GLORY GLORY MANCHESTER UNITED!!

p/s:
tak sabar gila nak tgk MU 18/7 nih!! hopefully tour tu jadi n dpt tgk bintang2 kesayangan! saye nak tgk vidic n gigs!!!! hehe

1 comments:

najwa said...

kenape c.ronaldo keluar dari manchester united ??

Post a Comment